RE: Sorry för dåligt uppdateriing <33

Heej, kära blogg!

Nu ska jag berätta vad jag har gjort i sommar. Nu kör vi:

Den 16:e Junii, vad hände då?
Jo, det var så att skolan slutade, jag slutade med den.
Jag slutade 9:an och jag fick lämna alla lärare, alla underbara lärare.
Usch, jag tror jag aldriig har gråtit såhär mycket.
Jag grät så att jag nästan svimmade, det var sjukt jävla jobbiigt att säga hejdå till alla lärare.

Den 17:e Juni, vad hände då?
Jo, det hände så mycket som att alla 9:or i hela Västra Götaland åkte alla elever till skolan/busshållplatser
för att vi skulle avsluta helt och hållet på Skara Sommarland.
Jag gick med Bea, Robin och Emiil, dom enda karusellerna jag åkte var
Valen och någon mer.

Senare på kvällen så träffade man Mikaela Karlsson Munk och Alma Cederfors ( Stavniingen? ) på dansgolvet. <3
Det var sjukt trevliigt, jag tror inte att dom kommer ihåg meii, men jag kände igen dom sjukt mycket..

Den 20:e Juni och 3 veckor framåt, vad hände då?
Joo, det hände så mycket att jag fick sommarjobba.
Eller aah, jag var borta en v. från Sommarjobbet, för jag var sjuk.
Resten av dagarna och veckorna har jag jobbat, men jag var som luft för Robin, Sanna, Simon och Lucas.
Jag ville inte ha det såå, men så blev det ändå.

Jag visste inte vad jag gjorde på jobbet ens, det var inte ens kul att bara jobba och pratade för sig själv, det var så ensamt, så gud förbannat, usch. Jag kände mig verkligen som luft, ingen pratade med mi mer än att dom såg mig sitta ganska mycket, då sa Simon:
- Jobba för fan!

Usch, hatar det, var nära på att grina, för jag hatar verkligen när folk säger sdär till mig.

Efter dom 3 veckorna vad slut, vad hände då?
Jo, det som hände var att man for till mamma för att spendera resten av sommarn där, men jag åkte inte förän på Söndan ( skulle egetligen åka till henne på fredan), för att Bea med familj kom uppifrån Kalix och hälsade på, sen drog jag mig till morsan för som sagt spendera resten av sommarn där.

På sommarlovet gjorde jag dessa saker:
1: Umgicks med familjen
2: Umgicks med kompisen Manda
3: Spenderade en hel dag på Skara Sommarland ( 2:a gången gillt )
4: Har vart hos Manda
5: Suttit vid datan
6: Jobbat utomhus
7: Vart för mig själv
8: Spenderat en hel dag på Läckö med familjen och Manda <3
m.m.

Den 18:e Augusti, vad hände då?
Jo, det hände inte så mycket, mamma skjutsade hem oss eftersom mamma skulle skriiva på något papper.
Sen åkte hon efter en timme, jag satt vid datan, Bella detsamma, jag var trött efter som hänt i sommar. Det har hänt ganska många saker ändå tycker jah =)

Den 22:e Augusti, vad hände då ?
Joo, idag så började man en ny skola -> Fågelviiksgymnasietsärskolan ES 1B :)
Mitt schema ser ut såhär:

Måndag
08:15- 09:25 -> Ma1150 EML, LLe I SAL 182
09:25 - 09:45 Rast
09.45 - 10.20 IDH1150 HRo 412 ( Jens )
10.20 - 10.40 Rast
10.40 - 11.40 TRTE1151 BHc i SAL 133
11.40 - 11.45 Rast
11.45 - 12.25 Lunch
12.25 - 12.35 Rast
12.35 - 13.35 esv1150 LLe i SAL 134
13.35 - 13.50 Rast
13.50 - 14.40 en1150 EML i SAL 182
(Slut)
(Orkar inte skriva i allt :O )

Efter skolan så gick man till Nybo ( Sin före detta skola ) och lärarna blev sjukt glada, det blev jag med, såklart =)
Jag har saknat dom sjukt mycket, dom kommer alltiid att finnas inom mig oavsätt hur sur, ledsen, besviken, mobbad och allt sånt där skit <3 Jag är sjukt nöjd med att jag är så glad idagens läge =)

Efter ett besök på Nybo, så gick man till Mikkan min syster <3
Det gick bra, vi pratade som om vi inte hade pratat på flera år ( Inte så konstiigt, har vart ovänner sen i 7:an :O )
Jag har faktiiskt saknat henne sjukt mycket <3
Är sjukt glad att vi e syskon igen <3

Men sen gick jag hem, var hemma i nåon timme, sen for vi alla förutom Bella, in te Skövde och hämtade Nancy, sen får vi te Rece skulle ta ett kort på mig, för körkortet och vad det nu andra var, kommer jag int ihåh.
Sen efter någon timme så åkte vi hem, var hemma i max 2 timmar, försvann igen, gick till Mikkan för att jag skulle träna hennes hund.
Jag tränade att Sacco ( stavniingen ? ) skulle sitta, ligga, gå sakta och försiktigt, och såklart gå med honom så att han kände att det var jag som bestämde, inte han.

Jag tyckte det gick bra, jag var stolt, Mikkan var stolt, hennes 2 andra kompisar var nog imponerad hur jag kunde hanskas med hundar och jag tror nog att Anna ( Mikkans bonusmorsa ) också blev sjukt iponerad, hon gick en sväng med honom, så jag tror nog att hon kände att det blev lite lättare :)

Allt detta tog 2 timmar för mig att komma hem igen, jag tycker det är jättekul att fostra upp hundar, jag har själv med hjälp att pappa och Nancy fått hjälp med att uppfostra Cora.
Alla blev sjukt imponerad när hon löd så.

Nääe, nu ska jag kolla ifall Mikkan har bloggat om detta som hänt ikväll.
Ni får hade så höres vii.

P.S:
Betyg på denna dag
9/10 stjärnor. <33

Jedward får bjudas på idag <333 Här kommer de Jedward:


Jedward är inte gay, det kanske ser ut så, men dom är inte det för att
dom är bara sjukt söta syskon, och på det här viset visar dom upp sin
kärlek för varandra. <3 Älskar denna sjukt fina bild på dom. Är så stolt
över att dom vågar visa upp sin syskonkärlek. <33 Det bästa med att
vara tvilling är nog att man kan inte vara sur på varandra, eller det kan
inte Edward vara på John, för så fort han blir sur på John, så skäms han
för att han ser sig själv som spegelbild, och så är det nog inte lika roligt
att vara sur på varandra. Men jag tror att Jedward bjuder på en till bild:


Sötis som liigger och sover. <3 Mycket kärlek på denna kille. <3 Det
bästa är att dom är bara 20, och dom älskar Svenska fans. Love them <3


Jag älskar deras överkroppar. <3 Mycke kärlek till
dom från mig, jag har bara vart ett fan till dom i 3 v.
och jag har skrivit på ett linne om dom, och pratar om
dom som om jag har vart ett fan till dom i 2-4 år :P

<33 Älskar Jedward.<33


Kommentarer
Postat av: Amina

du vet väll att den första bilden där de ''pussas'' är fake de pussas inte på riktigt utan de pussar ett fan på varsin kind och sedan har man Photoshop borta fanet så att det ser ut som om de pussar varandra. Jedhead<3

2013-05-23 @ 01:45:03
Postat av: Amina

du vet väll att den första bilden där de ''pussas'' är fake de pussas inte på riktigt utan de pussar ett fan på varsin kind och sedan har man Photoshop borta fanet så att det ser ut som om de pussar varandra. Jedhead<3

2013-05-23 @ 01:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0