Hej.

Jag vet inte vad jag ska göra läängre!
Alla är bara så jävla sura på mig!

Vad har jag gjort för att dom ska vara sura på mig?
Jo, jag har sagt till dom att svara fort som möjliigt, sagt åt dom att vara liite tystare, har sagt att dom intee behöver ltåa så jävla mkt när dom gäspar!

Jag kunde intee tänka klart, jag brukar vara snabb på att skriiva, och det, det har hänt att jag har gjort 12 frågor på bara 5-10 min. men idag gjorde jag 8 frågor på typ en timme ;O

Vad ska jag göra för att detta ska sluta bra? :(
Jag har fan ingen lust att gå till skolan om Krille och Emiil ska vaa sura på mig, vad är det för vits att då vara i skolan när alla är sura på mig ?

Men frammåt kvällen så blev det fan fett kul, då var man med Robiin :)
En toppen kväll :)

Vad ska jag ta mig till?
Jag gråter mig nästan till söms, jag är rädd för att gå till skolan, för att man vet att om e sura på mig, och e dom sura på mig, så bliir jag ledsen, och e jag det så bliir dom andra nedstämda också och då vill jag intee ha det i skolan!.

Vad ska jag göra för att få ett slut på detta?
Jag orkar inte mer!

Frågan är åter:
Vad fan ska jag göra, jag mår inte bra, och lärarna mår verkliigen intee bra av att se att jag går runt och e nedstämd :(

Shiit, vad fan ska jag göra?
Kan inte någon hjälpa mig?

Puss på er, hope ni have a nice and better day than me :( <3
Kiss on you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0