RE: Jagvetintevadjagskaskriiva.

Hej, jag ska skriiva om helgen :'(

Fredag:
Vi klev av bussen, giick till Viiniinga parkeriing, Affe kom, vi åkte hem.
Jag hade ont i magen, nedstämd och allt.
Vi kom hem, jag tog grejorna, giick in och började fan griina.
Jag hade ont i huvudet.

Lördag:
Allt var bra tills Affe skulle åka och jobba,
då började det jävliigaste börja, jag frös, och frös, och frös,
mådde illa, åt inget typ på hela dagen.

Jag låg och frös ännu mera, kolla på fiilmen Husen Gud Glömde,
somnade ifrån den, och när jag skulle vända på mig, så frös jag ännu mera
och sen hade jag kattungarna breviid mig.

Jag sov prencip bort hela dagen :'(
Jag mådde inte bra.

Söndag:
Vaknade kl. 04:40 av att katterna höll på att busa med min hand, mitt hår, miina tår,
klev upp, giick på toa, var nära på att spy, giick och la mig, kolla på film, somna när mamma vaknade.
Sov till 10:00.

Jag har försökt att äta idag, och det har gått bra. <3
Hemma vet jag inte vad jag ska göra.

Jag känner att jag har förlorat miina vänner :'(
PRECIIS ALLA :'(

Och det är för att dom ska börja på Sötåsen, det klart, jag har vänner som intee går på Söåtsen, men dom har jag också tappat kontakten med typ :'(


Fan, jag vill intee ha det såhäära :'(
Jag vet inte varför jag ens känner mig såhäära.
Det är la för att jag har min jävla fitt och kuk mens :'(

Det bliir ingen biild idag :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0