RE: Never Say Never <3

Ja, då var man hemma från Skövdee´s bio Never Say Never.
Jag började gråta redan från början, då fiilmen började alltså.

Jag vet inte vad jag ska ska göra.
Okej, jag ska berätta allt:

Jag och Emiil åkte in te Skövdee och på Rece så träffade man Sandra, Towe, Fiiliip och nån te.
Vii giick till Bion, jag och Sandra pratade liite, och sen giick jag på toa 2 ggr innan fiilmen började.
Sen beslöt jag och Emiil sig för att gå in, och tja, det var helt underbart, det vaa en jävla massa reklam och skiit, men det giick bra bortsett från allt hackande och allt, men det blev bättre sen när fiilmen började.
Och sen så från då han var liiten, där började det vattnas i miina ögon, jag kan intee fatta att han var så jävla söt när han var liiten.

Och inte bara det, det vaa Jaden Smith med, alltså jävlar var söt han också var.
Men iallafall, jag grät till och från av lycka.

Efter en timme och 45 min. så kom alla tårar typ, men jag kunde hålla dom fram tills jag kom hem, sen forsade tårarna ner.
Jag vet inte vad jag ska göra, jag kan intee beskriiva med bokstäver hur mkt jag tyckte att fiilmen var, och inte med siffror där heller!!!!!.


Jag vet inte vad jag ska göra utan Justin Bieber, jag e som besatt av han. <3
Jag ska säga dig en sak:
JAG HAR ALDRIIG VART SÅHÄÄR GLAD ÖVER EN FIILM I 3D :'( <3



Det här är helt sjuukt, jag vet inte om jag ska kunna sova inatt elr vad jag ska hitta på...
Jag har ingen aniing vad jag ska skriiva elr säga mer, jag e helt...... Jag kan intee beskriiva det med ord!.
Nu är frågan:
Är det detta sant elr har jag drömt i 1 och 45 min. ? ;O
Det häär känns overkliigen, och tänk om han kommer inklampande in im itt rum, vad ska jag göra då ?
Jag vet, jag kommer skriika, gråta, krama Justin, det är väl det jag kommer göra, jag vet inte vad jag ska göra, jag e sååååå jävla glad, ingen är gladare än mig, det går inte, och här beviisade jag miina känslor för han.

Jag älskar verkliigen Justin Drew Bieber, ingen kan älska Justin liika mkt som jag gör, det går inte!<3
Jag är hans största fan, och jag ska berätta en sak, men nii kommer väl intee tro det, men iallafall:
Jag älskar Justin Drew Bieber more than i love myfelf and my family <3
This is crazy, fy fan, jag drömmer om han hela tiiden.


Jag drömmer om han om nätterna, dagarna, timme in och timme ut, dag ut och dag in, månad ut och månad ut!. <3
Preciis hela tiiden, jag verkliigen älskar filmen, om jag skulle betygsätta fiilmen så skulle det intee gå, för såå måånga nummer finns intee <3

Jag är allvarliig, jag verkliigen älskar Justin Bieber, man kan intee det?
jag vill bara skriika alltså, men jag får ont i huvudet då, men jag ska nog gå ner och ta en Inpren nu, för jag har verkliigen ont i huvudet!.





Men hoppas nu nii verkliigen förstår hur mkt Justin Drew Bieber betyder för mig, han betyder allt för mig<3
Men hoppas nii har det bra nu!.
Nu ska jag som sagt gå ner och ta en Inpren <3
Hade så bra :) <3





Never Forget Justin:
I love u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0