Go to hell or something els....

Varför måste du dra in andra personer i våran jävla diskution för ?
Fattar du intee att dom inte har något med det här att göra!?!?!?!?!?!?

Sen har man ju fått höra att du pratar med miina kompiisar.
Frågan är:
Varför pratar du med miina vänner för ?

Jag vet serriöst inte vad jag ska varken tro på eller göra läängre....
Och du ska ha klart för dejj, om det är så att jag och Robiin intee är tsm så är det DITT fel.

Robiin, älskliing, jag vet allvarliigt intee vad jag ska göra :'( !<3
Save me, Robiin. Jag vet inte vad jag ska göra :'(

Du vill bara förstöra mellan mejj och Robiin.
Jag vet inte vad jag ska tro om dejj längre.....

Jag orkar för faan intee mer alltså.......
Du har dessa att välja mellan:
Antiingen vill du att jag skadar mejj ( igen ) eller vill du att det ska ta slut mellan mejj och Robiin ?

Jag kan säga såhäär:
Det sista kan du glömma, jag kommer aldrig lämna Robiin. <3


Jag orkar intee mer när du håller på att säger så som du gör :'(
Men du tycks intee fatta det.

J-A-G  O-R-K-A-R  I-N-T-E  M-E-R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill kunna ha ett normalt liiv, men kommer la aldriig få det om jag bor här :'(

Men Robiin, vaa intee rädd, du behöver inte ta år dejj ett skiit, det är intee ditt fel, det är mitt fel,
det har man fått höra sjukt måånga ggr under dom här åren! Jag älskar dejj Robiin Lorentzon! <3
Jag glömmer dejj aldriig, eller lämnar dejj inte heller. Jag älskar dejj för mycket för att jag ska kunna
läämna dejj :'( !<3

Du är bara min BONUSMORSA, inget annat...... Kom ihåg det.
Och du ? Du kan intee bestämma vad jag ska göra, jag har för faan ett eget liiv.
Behandla mejj som som jag vore 16 år, för faan intee som en 7 åriing.

Men hota mejj mer, gör det. Men 2012 så är jag en helt annan person.
Jag ska försöka ta kontakt med alla som jag inte har haft kontakt med över 10 år.
Det börjar blii dags tycker jag.



Denna biild för stå för jävla fucking suuuuuuuuuuuuuug dagen -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0