HAHAHAHAHA!!!!!!!!

●Lill-Hjärtat säger:

Där är ju du oxå..-.-'

Sandra tänker på sin Robiin säger:

Du ville ju intee prata med mejj ?

●Lill-Hjärtat säger:

ne, drf skriver jag .

Sandra tänker på sin Robiin säger:

Jahaa.

●Lill-Hjärtat säger:

yeah

Sandra tänker på sin Robiin säger:

Men jag kommer ju intee svara.

●Lill-Hjärtat säger:

du gör ju det nu jävla pappskalle xD

Sandra tänker på sin Robiin säger:

Alltså du har inte förstått det däär ännu:

Vänner skriiver med mejj
men personer som hatar mejj ska intee skriiva med mejj!

●Lill-Hjärtat säger:

ursäkta, skriv på svenska, jag fattar inte fjortiska

Sandra tänker på sin Robiin säger:

Alltså du har inte förstått det där ännu:

Vänner skriver med mig, men personer som hatar mig ska inte skriva med mig! Fattar du nu då ?

●Lill-Hjärtat säger:

Hahahahahahaha duär så jävla blond i skallen
så det skriker om det stumpan XD

Sandra säger:

Men är du trög eller vad är frågan ?

●Lill-Hjärtat säger:

Ja du smittas

Sandra säger:

Jaha, men varför ska du skriva med mig för ? Har du fan inget liv eller vad fan är frågan ?

●Lill-Hjärtat säger:

Joho du, jag har ett underbart liv utan dej

●Lill-Hjärtat säger:

Fattar inte hur jag kunde vara på G med dej

Sandra säger:

Men vad bra. Behöver inte dejj heller.......

Sandra säger:

Men hallå ? Nu är du bara så jävla suur på mejj bara för jag erkände att jag hade en redan... Det är för fan inget att vaa sur över för fan.

●Lill-Hjärtat säger:

hahah nehe ne?

Det var DU som sa att du sakna mej efter att jag bad dej dra...
o det var DU som sa att du inte ville bråka osv xD

Sandra säger:

Nääe, jag vill intee bråka.... ?

●Lill-Hjärtat säger:

det är inte det jag flippat ur på? jag flippa för att jag fick reda på att du anmälde min kille för ngt han inte gjort din lilla H**A

Sandra säger:

Hallå ? Det var inte jag....

Sandra säger:

Du ska fan intee anklaga mejj för saker du fan inte ens har sett...... ????!!!??!?!?!?!?

●Lill-Hjärtat säger:

Öhm, ne ne lr hur !

Sandra säger:

Jaa.... Du såg inte vem det var som anmälde.

●Lill-Hjärtat säger:

Ne jag såg inte ..men jag vet eftersom det finns material för det

Sandra säger:

Jahaa,,, men för faan det var för faan intee jag som anmälde... Det var Mikkan, bli fan intee sur på mejj när det är andra som anmäler!!!!!!!!!

●Lill-Hjärtat säger:

Det var ni båda som gjorde det, o det sa du själv till mej oxå på sms så ljug för fan inte !

Sandra säger:

Jag har för faan intee anmält något. Jag har vart vittne te det ena och det andra, men för faan aldriig anmält någon.... Om jag skulle anmält han så skulle jag fan anmält mejj också.

Sandra säger:

punkt slut.

●Lill-Hjärtat säger:

Tror ju verkligen på dej....fast ne. O det är ju moget att stöta på honom, när dem två var tsm moget gjort stumpan! 

●Lill-Hjärtat säger:

liten horaär du bokstavligt talat, tänder till på alla

Sandra säger:

Jag stötte för faan intee på han.... Han vaa ju faan fuul, eller vaa, han ÄR

Sandra säger:

.

●Lill-Hjärtat säger:

Hhahahahahahahahahaahah

●Lill-Hjärtat säger:

nånsin kollat på dej sj? xD

Sandra säger:

Jaa, men låt mejj få vaa det då....

●Lill-Hjärtat säger:

Låt han vara ful om han är det då? Dock är han inte det så skaffa glasögon !

Sandra säger:

Behöver inte Men du känner mejj intee, så du kan fan intee kalla mejj för HORA..

●Lill-Hjärtat säger:

Hahahahahah känner inte? ne jag önskar jag inte gjorde...men det är lite sent på tänkt nu...

Sandra säger:

Vet du ens vad en HORA är ?

●Lill-Hjärtat säger:

Hahahah ja?

Sandra säger:

Säg det då!

●Lill-Hjärtat säger:

Kolla på dej så vet du

●Lill-Hjärtat säger:

blockad , nu är min irritation borta

Sandra säger:

Du vågar alltså inte säga det !




Jag blir sååååå jjjäääävvvvvllllaaaa sur. Jävla åååh.... :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0