RE: Det var ett tag sen..... igen.....

Tjaah!!!

Det har hänt massor av saker här hemma. Därför har jag inte bloggat på evigheters evigheters evigheter. <3
Förlåt.
Det har vart så att dom här hemma har hotat mejj p.g.a hunden och skit. Palla det -.-
Jag har gått hos kuratorn 10 ggr på 2-3 mån. jag vet inte vad jag ska göra.

Men sen så har man ju skaffat en pojkvän också, han heter Robiin. <3
Jag älskar Robiin sjukt mycket, jag kan inte skriva hur mycket jag älskar han. <3
Han är sjukt underbar, han har en crazy siida liksom. <3 Älskar hela han!

I Onsdags var det 1 mån. och 1 v., det känns helt underbart.
Men dom flesta kanske inte vet det, men jag skriiver låtar också! <3

Alltså det känns bara helt underbart, jag kan intee skriiva mer än så, för det går bara inte att beskriiva hur han är, man måste verkligen se han för att förstå hur underbar han är.
Han är den där personer som är liite tillbaka dragen, och jag måste också sätta fötterna på jorden och take it easy typ. <3

Jag är en stolt jävel som har hittat Robiin ska jag säga. <3 Älska han högt över allt annat på denna jord! <33

( ¯`v´¯ )
`·.¸.·´ ♥
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´ .·´ ¸  Robiin <3

Kopiiera inget utan att fråga!!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0