Fan också :O

Jaa, idag så har jag haft ett möte i skolan.
Inte vilket möte som helst...
Nej, jag har inte gjort något ;)

Men jag satt där i Forum med ca. 150 andra pers och drömde om hur kul det skulle vaa om man fick träffa Jedward!!

Lyssnar på No Other med Super Junior, och det stämmer, det finns inga andra än Jedward i mitt hjärta!!
Det står bara Jedward i varenda liitet hörn. Överallt, själ, hjärtat, huvudet snart kommer det till och med kläder :D <3

Jag älskar verkliigen John and Edward sjukt mycket, det går bara intee att förklara hur mycket dom betyder, det går intee ens att beskriiva det med ord eller intee ens varenda krona finns det i världen för att dom betyder sjuukt mycket för mej.

Varför ska kärlek till idoler vara så starka ?
Varför ska jag ens sitta här egentliigen ?

Vad gör vii alla Jedhead på Jorden ??
Varför inte åka te Planet Jedward istället ?

Där slipper men iallafall den häär stora, eviiga, underbara känslan och saknaden...
På Planet Jedward så träffar man dom varje sek. min. tim. dygn. mån. år. En eviighet :D

Jag orkar verkliigen intee vänta på att få träffa dom.....
Det enda jag begär att få se en enda konsert med dom, men ändå kommer jag intee blii nöjd.
Som sagt:
Jedward are my drug
and will always be that
No matter what anyone says!

Can´t wait
Can´t wait
I can´t do that! <3
Can´t wait
Can´t wait
I can´t do that! <3

Jag älskar verkliigen miina idoler!
Accept that!! <3




Want
 feel close to you
Want to feel the warmth from u
I love you, John and Edward Grimes! <3
Never forget that my drugs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0