Vad ska jag göra ? :'/

Jaa, eftersom denna blogg handlar om bla. käärlek så måste jag bara skriva av mej om just käärlek.

Jag saknar min pojk sååå otroliigt mycket!
Jag har haft tårar i ögonen flera ggr idag. Både glädje och sorgsna tårar.

Jag fattar inte vad det är med mig, allt känns så konstiigt.
Jag har tappat bort hur många mån. och hur måånga v. det är :O Jag som alltiid brukar ha koll på det, men vad är det som händer med mej ?

Jag är inte mej själv, det enda jag vill är att bara vara med dej, det är det miinsta jag kan begära :'/ <3
Jag vet verkliigen intee något :O

Vad ska jag ta mej till ? :(
Varje gång jag ser dej så får jag alltiid en energikiick, men när jag släpper din hand, så blir jag såå svag att jag inte orkar något mer än att lägga mej och sova. <3

Är detta normalt ?
Jag känner mej inte normal.

Vad kan man göra när man känner sej såhäär som jag gör ?
Känns som att jag tviingar miin kille till något han inte vill.

Ååååh, vad sur och ledsen jag bliir, jag känner mej så svag utan min pojks närhet.
Jag älskar verkligen min pojk, men vet inte vart jag står.

Är såå förvirrad. :'/
Vad ska jag ta mej till ??

Det enda jag vill säga är:
Jag älskar dej, Robiin, du betyder mycket för mej!!
Du anar bara inte hur mycket. Jag vet inte det själv ens.
Men jag vill alltiis stå viid diin siida. Oavsätt vad som händer.

Glömmer aldrig första gången då jag fann dej, du betyder verkligen jätte mycket.
Och när jag fick reda på att du drömt om mig, då visste jag inget mer än att jag måste ha betytt mycket för de också, men du kanske inte heller vet hur mycket! <3

Glömmer aldriig våra stunder.
Älskar dej!<3

5/20-11 dagen då vi blev 2 !!<3
Jag hatar att ha den här känslan.
Men jag är stolt att ha mamma vid sin siida som forstår mej hur jag verkligen känner när jag har såna här känslor :'/
Dom här känslorna har kommiitt och gått :'/

Är jag normal? Är jag konstig ? Vem är jag egentliigen ?
Det enda jag vill är att vara vid din siida och känna sej älskad! <3<3<3<3<3


Vad faan ska jag göra ? :( <3
Robin är verkligen det bästa som har hänt mig.
Jag älskar verkliigen Robiin, bara hans leende kan man intee stå emot.
Jag älskar hela dej, det vet du! <3


            <3 <3 <3
           <3       <3
            <3     <3
             <3
      <3    <3
       <3    <3
         <3   <3       
                                                    <3 <3
                                                   <3    <3
                                                   <3      <3
                                                   <3        <3
                                                   <3      <3
                                                   <3    <3
                                                   <3 <3
                                                   <3  <3
                                                   <3      <3   <3  <3  <3
                                                   <3            <3        <3   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0