YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY
Nu har Jedward varit en WINNER i snart 8 timmar och det känns så jävla gött
för oss fans att dom vann.
Men ännu gladare är ju JEDWARD såklart :D

Jag somnade intee förrän 03:30 och det kändes så jävla gött att somna!!
Man lyssnade på JEDWARD på telefonen och då blev jag ännu gladare :D <3

Jag somnade med ett leende på läpparna inatt :D <3
Jag kan bara intee beskriiva känslan, det kändes så jävla underbart :D
Ett år te JEDWARD är med så jävla gött, och en sak till:

Jag hopas verkliigen att dom vinner allt för då går ESC 2013 i DUBLIN, IRLAND :D <3<3<3
Då kan nii räkna med att jag kommer draa te IRLAND :D <3<3<3<3


Du söta får stå för biilden :D <3<3<3<3<3
Allways in my heart and in my soul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0