Satan vad jag e duktiig på att intee blogga -.-

Jaa, det har intee hänt något spec.
Har det liika jobbiigt som förra åre.

Jag vet inte vad jag ska göra.
Aja, han ju miin världens bästa kille, så jag har inte något att klaga på.

Jag älskar verkliigen miin pojk.
<3<3<3

Det är snart 4 mån. och 2 v. och allt känns så jävla underbart med dej
du e inte som alla andra killar jag har vart tsm med.<3
Vart fan har du vart i hela miitt liiv ?
Jag har ju för faan behövt dej sen flera år tillbaka och nu först har jag hittat
dej för 4 mån och snart 2 v. sen.
Jag kan inte beskriiva hur mycket jag älskar dej, det går inte.
Och du är guld värd, du är finare än silver, du är är min hjälte, du är det som alla andra vill ha.

Du betyder nåt otroligt, du är allt för mej, utan dej så finns inte jag, för du är den luft jag andas, och utan luft så kan man ju inte andas.

Du är sjuukt underbar, älskar ditt sätt att titta på mej, första gången jag såg dej, det går inte och förklara, jag blev så jävla förälskad i dej, och jag föll för diina fina, vackra blå ögon. <3

Och sen ska jag vara ärliig om en sak:
Alla miina vänner verkar skiita i mej, alla har föräldrats sååååå. En del har förändrats på ett sjukt dåliigt sätt, dom flesta på ett bra sätt och dom andra både och. <3 </3


Jag vet inte till vem jag ska vända mej till läängre :'/ Joo, självklart till miin kille, men jag vill intee att han ska höra miin problem, det kanske påverkas vårt förhållande :'/! <3

Och jag vill intee förlora en kille som han. <3 Jag älskar han verkliigen sjuuuuuukt mycket mer än vad jag älskar min famiilj om jag ska vara ärliig.
För det sägs ju att ärliighet varar längst och det kommer man längst med. <3


Aja, nu ska jag börja miin trafiik, men jag lovar att detta år ska jag skärpa mej, jag måste blogga mera för faan.
Jag måste, måste, måste verkliigen det.

Jag älskar er alla. Hoppas nii har det bättre och bättre tankar än vad jag har det...

En biild kanske bliir ett plus i kanten ? ;)


<3 Priicken <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
}); bdbWidget.getData(); }}); bdbWidget.getData(); RSS 2.0